Wednesday 1 July 2009

Bunga Stokin

Posted by Hajar Ishak
Creative Wednesday!
Tetiba rasa macam nak try blajar buat bunga stokin.
Duk selak selak blog yang ada bunga stokin..rasa macam teringin nak belajar..
Kalau aku dah terror nnt bleh la amik tempahan..mahal tau bunga ni,satu gubahan RM17..hehehe..
I'm so excited..
x sabar nak tunggu weekend nak p kedai bunga beli stokin dgn dawai..
Belum start belajar dah berangan..So,untuk hari ni aku berada dalam mood creative tp still ada benda yg aku blurr lagi.
Of course la hal keja..Everything so blurry ditambah dengan perasaan x berapa rajin yg aku ada..hahaha..
I'll be a better person tomorrow..Yakin Boleh..

Ni bunga stokin yg menarik minat ku.Kredit to the pic owner-flowerjun..

Hari ni aku p keja naik keta sbb hujan dan sebab nak bawa barang bg kat kawan aku.
Macam biasa,jalan nak ke Bayan Lepas tersangat la sesak.Masa tengah queue tunggu traffic light tu,siap ada satu keta nak potong aku,geram btul..
Jalan tu sepatutnya ada 2 line ja,tp ada la sebijik dua keta yg degil.
suka2 jdkan jalan tu 3 line pastu tiba2 nak potong org yg ada kat line yg betul..geramnya..beratur dan tunggu la giliran anda la kan?
semua org nak cepat,bukan dia sorg je nak p keja..aku pun nak p keja gak..
aku sempat snap 1 pic,keta viva kaler itam nak memotong aku..

Look at the picture,keta naza sutera dgn bas kilang(biru) tu berada di jalan yg btul..
selain dari tu,yang sebelah kanan tu semuanya memotong barisan..
mmg spoiled mood aku la keta viva tu..jd stress bila driving..
Apa2 pun hujan itu rahmat..

0 comments on "Bunga Stokin"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal