Saturday 11 July 2009

Tiket..Tiket..

Posted by Hajar Ishak
Untuk tayangan filem Setem sempena ICT Week,aku kena siapkan tiket.2000 kena distribute.Harap-harap jualan tiket laris.This weekend,kerja aku ialah menggunting tiket.Kalau nak tunggu weekdays memang x sempat,nak buat keja la,nak meeting la.So,kena korbankan weekend.

Ni la tiket-tiket yang nak kena potong..2000 keping oooo..
But,I still get the chance to enjoy my weekend.Hari ni dah plan nak p tgk Transformers..hahahaha..ada orang dah tgk 2 kali,aku baru nak p tengok untuk kali pertama.Rasanya nak p tengok kat Sunway Carnival Seberang Jaya.Kat sana kurang sesak,kalau kat Queensbay dgn Gurney agak sesak time weekend.
Ni la Sunway Carnival Mall (front view)

Last night my sister cakap dia nampak kelewon tdo sebelah dia.Hantu berbaju putih dan badan dia panjang.Mula2 dengar aku dah seram.Actually,bilik adik aku tu bilik baru.Baru siap bulan 10 tahun lepas.Sebelum ni tapak bilik adik aku tu,tapak parking moto.Mungkin sebab baru kot,jadi masih ada benda-benda macam tu.So,malam ni,aku akan tdo dgn lampu yang terpasang.Walaupon bilik adik aku tu jauh dari aku.hahaha..
Maybe tu bayangan adik aku ja kot,sebab dia tdo sorg.

0 comments on "Tiket..Tiket.."

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal