Sunday 5 July 2009

Weekend..

Posted by Hajar Ishak
Pejam celik kejap ja hari ahad.Minggu ni agak penuh dgn aktiviti tp x la memenatkan macam last week.Hari Jumaat malam I tried to cook Bihun KungFu..
Ermm..makan kat kedai lagi sedap kot..hehehe..tp biasa la,practice makes perfect.Kalau masak selalu nanti lama-lama sedap la macam makan kat kedai tu.

Nampak cair kan kuah dia??hehehe..mintak maap byk2 le..1st trial..

Hari Sabtu aku plan nak p kedai bunga nak beli barang buat bunga stokin,tapi mak aku ajak p Kamdar plak.Beli baju raya untuk adik-adik aku.Alahai,puasa pun belum dah nak beli baju raya,mak aku takut xsempat jahit nanti,lagi pulak adik aku nak tempah baju tu,takut tailor xnak ambik kalau lambat sangat.

Beg Kamdar yang berjaya di isi penuh pada hari tu..

Inside the bag..kain yg belum jadi baju lagi..

Hari ahad aku masak lagi,this time Mee Bandung,kali ni sedap gak.Siap bagi kat jiran sebelah a.k.a cousin aku.Tp aku terlupa nak snap gambar mee bandung tu.Minggu ni tema buah-buhan tempatan kat umah aku,ada manggis+durian+rambutan

Buah-buah dari dusun Teluk Kumbar

1 comments on "Weekend.."

mohad on 5 July 2009 at 18:22 said...

sedapnya...minta skit..

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal