Thursday 2 July 2009

Bihun KungFu

Posted by Hajar Ishak
Hari ni lunch aku makan bihun kungfu dekat Taman Tun Sardon..Dekat ja dgn office aku,around 10minutes sampai la,kalau naik moto 5minit dah sampai.Sedap btul..tp aku lupa nak snap pic,sedap sangat sampai xingat apa dah..I tried to search from internet and i got this picture.Lebih kurang sama la..cuma yang dalam gambar ni yee me, yg aku makan td bihun or mee hoon.

jap..nak try cari lagi..ermm..dapat picture ni..yang ni mmg sama dgn yg aku makan td.


Hopefully aku xlapar sebelum balik keja nnt sebab aku xmakan nasi lagi hari ni.Dah 2 hari sebenarnya x makan nasi.Diet??tak la..Yesterday I went to TESCO and had sizzling noodle there.Balik rumah x terasa lapar pun,tu yang x makan nasi.
Semalam pulak my dad bawak balik buah durian dari dusun arwah Tok Wan aku..mak aiihh..sedap sangat..aku makan banyak jugak la walaupun aku ni x brapa suka makan durian..Nama durian tu Durian Jantung because of its shape,macam jantung manusia..

Bila makan durian ni,i started to miss my grandpa.Rindu nya kat arwah Tok Wan.Yang ni Tok Wan sebelah ayah aku.FYI, I lived with my grandparents since I was born until I turned 11 years old.Semoga roh Tok Wah di cucuri rahmat ALLAH.Al-Fatihah.

0 comments on "Bihun KungFu"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal