Monday 29 June 2009

Saturday 27June09 n Sunday 28June09

Posted by Hajar Ishak
Busy weekend..lansung xda peluang nak bermalas-malasan dan bangun lewat..huhuhu..
Kejap ja dah hari Isnin.Penatnya,dah kena keja plak.Tak sempat nak berehat.
Hari Sabtu,pkul 9,photographer kakak aku sampai kat depan pintu umah aku..
Gambar kawen kakak aku dah siap.Dia hantar awal pagi sebab dia dia ada keja lepas tu.
So,terpaksa la bangun awal dan tengok apa yg patut.

Ni la photo album nya

View dari dalam photo album

Lepas photgrapher tu balik,aku terus masuk dapur,kena masak la pulak..
search google,cari resipi ayam masak merah.Nasib baik la jumpa..

Inilah ayam masak merah cubaan pertama ku..

Lepas masak trus siap nak melawat adek aku kat hostel dia,dan jalan kat Penang macam biasa la..sesak..dekat 1jam 30minit baru aku sampai kat adek aku.

Ni la asrama adek aku..Al-Mashoor..

Adek aku tengah jalan dgn muka selebetnya..

Asrama empat tingkat.Bilik adek aku kat atas sekali..


Ni la 2 org adek perempuan aku..2 org je..

Lepak dgn adek aku sampai pkul 430ptg.Nasib baik la masa balik dr tgk adek aku,jalan x jam.Sampai rumah,sembahyang Asar,lepas tu terus gerak ke rumah tok aku kat Kedah.Nak ambik mak aku balik Penang.Dah seminggu mak aku kat sana.On the way nak ke Bayan Lepas jalan jam sangat.Aku sempat snap picture kat bawah ni.Dari pkul 6ptg sampai 630ptg aku stucked kat jalan tu.

Pkul 9 malam aku sampai Kedah,sebenarnya bleh sampai lg awal tp jadi lewat sikit sbb kami stop kat Hentian Gurun.penat sangat tp best sebab dapat balik kg..yeaaa...

Hari Ahad,lepas Asar kami bertolak balik ke Penang.Home Sweet Home..

View depan umah my grandparents

Boot keretaku yang sempit dan bakal dipenuhi dgn barang..

0 comments on "Saturday 27June09 n Sunday 28June09"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal