Friday 26 June 2009

King of Pop

Posted by Hajar Ishak
Micheal Jackson died this morning.Aku sampai office ja,trus office mate aku cakap,Jacko died.Terkejut giler aku,trus on PC nak baca kat internet.
He's a talented singer.He' gifted.He's a legend.
Lagu yg dia nyanyi memang best.Ada sorg kawan aku nangis bila dengar lagu Jacko kat radio pagi tadi.Sedih sangat dia bila Jacko dah xda.
He died in such a young age.There's a rumour about he had convert his religion to Islam,but there's no legal statement.Tapi,yang hidup pasti mati.
Itu kenyataan yang kita kena terima.
Yesterday,I went to guardian pharmacy during my lunch time.Baru lepas dpt gaji,nak beli la itu dan ini.So,I decided to buy a supplement tablet.Vitamin untuk kesihatan.The best thing,I got 20% discount for each item.
Aku asyik belek resit,seronok sangat dapat diskaun..hahaha..padahal bukannya potong byk sangat pun.
I'm proud of myself sebab dah jadi pembeli yang bijak.

Guardian Charity Card yg membolehkan aku dapat diskaun

Vitamin yang ku beli..diskaun 20% hokay..

Resit yang masih ku belek sehingga ke hari ini

Hari ini buat pertama kalinya aku buat keja teknikal kat luar dari office aku,suspen gak sebab aku ni staff IT yg mempunyai pengetahuan yg sangat la minumun dlm bidang network.Bila dah buat rupanya senang ja,sebab apa yg aku buat tu hanya basic ja..hahahaha..nasib baik reti,klu x reti memang buat malu ja.
Another good thing,I already called the staff at my PTJ office,asking for them to post my payslip..hahaha..
Hopefully my payslip will be arrive at my office this monday dengan selamatnya.
Today is Friday,esok cuti!Alangkah bagusnya kalau aku dapat tgk transformers..huhuhu..
Esok malam aku nak balik kampung mak aku kat Kedah..hmmm..bestnya..
And this Sunday one of my friend will be having her engagement day,unfortunately
I can't watch her in her beautiful dress sbb nak kena balik kampung ambik mak aku.Selamat Bertunang kepada kawanku itu.
Nanti kenduri kawen dia,aku akan berusaha untuk sampai.InsyaALLAH.

0 comments on "King of Pop"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal