Monday 28 May 2012

Swimming Pool + Irfan

Posted by Hajar Ishak
Kali pertama Irfan masuk swimming pool was in December 2011, masa tu aku attend bengkel Mantap di Bukit Merah. Angkut sekali Irfan dengan abah irfan ke Bukit Merah. Masa tu Irfan nampak panik dan tak selesa berendam dalam air.
1st time mandi swimming pool @ Bukit Merah

Then on February 2012, Irfan kena pnuemonia, so dia tak berapa sesuai main kat swimming pool untuk elakkan dia kena selsema. Sekarang, lepas beberapa bulan recover from pnuemonia, kami memberanikan diri rendam our little boy in the pool, and he seems to enjoy it so much. Sebab aku excited bila tengok baby angkasawan negara yang dah pandai menyelam at the age of 9 months, aku pun bertekad nak ajar Irfan berenang seawal usia 1 tahun ni. Tapi bukan aku la yang akan ajar, sebab aku memang tak pandai berenang, swimming trainer Irfan will be his abah, we'll see sama ada abah irfan akan berjaya atau tak? hehehehe..

2nd time  mandi swimming pool - Irfan semakin selesa

0 comments on "Swimming Pool + Irfan"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal