Thursday 31 May 2012

Our 2nd Anniversary

Posted by Hajar Ishak
Bulan May ada 2 tarikh penting, Birthday 'Irfan dan Wedding Anniversary kami.
30 May 2010 -  kami selamat di ijab kabul, tahun 2012 ni baru 2 tahun menjadi husband & wife. Alhamdulillah, looking forward untuk teruskan perjalanan hidup bersama.
Semoga rumahtangga kami di rahmati Allah dan dalam keredhaan Allah hendaknya.
Memandangkan sekarang aku dalam cooking mode, untuk anniversary, aku adjust sket mood kepada baking mode.
For the 1st time as a wife, aku bake kek coklat.
Sebelum ni memang pernah bake, tapi bukan sendirian, ada guide daripada my lovely mom.
Semalam lepas balik keja, aku terus masuk dapur nak buat kek, sedang aku busy buat kek, abah irfan pun balik keja, rupanya dia bawak balik kek untuk anniversary kami.
Kesian sungguh kami ni, 2 2 orang nak buat suprise benda yang sama.
Jadinya, malam tadi kami makan 2 jenis kek, 1 homemade, 1 beli kat kedai.
Apapun thanks to abah irfan sebab ingat nak beli kek untuk anniversary.
Tahun depan no more cakes, kita buat suprise lain plak.

Custom made card nihh..
Home made chocolate cake


Kek yang abah 'irfan beli untuk kami
Budak sebuk nak potong kek

Si kecik yang meraikan annivesary kami.



0 comments on "Our 2nd Anniversary"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal