Tuesday 25 September 2012

Small Dream Comes True.

Posted by Hajar Ishak
Last time, aku ada tulis entry pasal mimpi-mimpi indah nak beli trunkie untuk Irfan. Lepas baca entry tu, Abah Irfan bagi green light suruh pi beli trunkie tu kat Peekaboo Baby Shop area Medan Relau kat Bukit Jambul.
Dengan sukacita dan gembira aku pun pi la survey harga trunkie kat situ, kebetulan memang ada sales, so, satu trunkie yang tak bercorak boleh dapat dalam RM179, kalau bercorak RM199.
Aku tak beli pun masa tu sebab masih ragu-ragu dengan pelaburan aku untuk beli trunkie ni.
Tetiba satu hari, officemate aku bagitau, ada deal dekat Streetdeal.com untuk trunkie idaman hati aku tu.
Bila browse tengok, harga dia RM139 untuk yang bercorak pulak tu, aku pun apa lagi, terus beli la..hahaha.. lepas beli tu punya la gumbira sebab dapat dengan harga yang sangat berbaloi.
Voucher untuk trunkie dari streetdeal.com
Tapi nak tunggu barang diskaun ni sampai punya la lama, lebih dari sebulan kot. Sampai aku emel tanya status kat company tu, dia reply bagitau yang barang masih sangkut pada kastam, tu pun lepas 3 minggu dari tarikh delivery baru la dia nak hantar emel untuk makluman.
Apa-apa pun, lega tengok benda ni sampai, sebab dalam hati dah rasa macam nak kena tipu. Alhamdulillah, masih rezeki aku.
Fresh from the Courier van
 Dan inilah pemilik sebenar trunkie ni, ummi dia cuma tumpang berangan nak beli ja.


2 comments on "Small Dream Comes True."

mamaeesya on 26 November 2012 at 15:04 said...

hahahaa... cam kenal jer sapa opismate yg dimaksudkan tu.. cess... merahsiakan kewujudan blog dari aku.. pastu selitkan citer pasal aku.. nyampassss... :))

Hajar Ishak on 30 November 2012 at 10:32 said...

haha..yo lah..lepas ni saya letak sekali link blog hang bila cerita pasal hang!haha

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal