Wednesday 19 September 2012

Bila Novel Di Drama kan....

Posted by Hajar Ishak
I used to be a novel reader, sekarang ni dah tak sempat nak baca sebab sebuk entertain anak. Masa zaman muda remaja (sekarang muda dewasa), aku memang tak akan lepaskan peluang beli setiap novel tulisan aisya sofea, pantang keluar yang baru, cepat ja aku beli. Sebab baca novel dia sangat la syok!
So, bila astro mustika HD nak tayang drama adaptasi novel adam dan hawa dari aisya sofea ni, aku dah tak senang duduk. Tergedik- gedik dalam hati macam budak remaja bercinta sebab nak pasang astro. Sebelum ni memang rumah kami tak da astro sebab kami tak rasa ianya satu keperluan. Tapi, memang la ada rejection dari abah irfan bila aku keluarkan usul nak pasang astro dalam family board meeting kami. Tapi, sebab aku willing nak bayar astro guna duit aku, abah irfan has no objection. He agreed(At last!).
Maka, terpasang la astro beyond HD kat tv rumah aku yang TAK ber HD sebab tuan dia eager nak tengok cerita adam dan hawa. Nasib baik la cerita tu berbaloi tengok setakat ni, kalau tak berbaloi, memang aku kena tanggung cost kerugian la.

Ini dia tv kami, aku confirm tv ni sangat bangga dapat subscribe astro beyond HD.
Irfan's watching The Lorax

0 comments on "Bila Novel Di Drama kan...."

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal