Tuesday 14 August 2012

Mencuba sesuatu yang baru

Posted by Hajar Ishak
Haaaaissshhhhh, lama betul tak update blog. Sekarang aku ada hobi baru yang buat aku tidur lewat tiap-tiap malam sebab melayan hobi. Hobi baru itu ialah......MENJAHIT!
Mungkin terpengaruh dek ibu khalish yang duk tayang mesin jahit cap Singer dia kat blog , aku pun teruja nak ikut menjahit sama. Yes, aku sangat mudah terpengaruh yer. Tapi pengaruh yg baik - baik la.
Projek pertama dah siap, aku buat baju kurung untuk anak officemate aku, tapi jahitan tak betul-betul kemas lagi, kena improve banyak benda lagi next time. Harapnya anak dia happy pakai baju tu.


Baju kurung in the making


Next project adalah pijama untuk si kecik Irfan. Dan ini hasilnya..taaadaaaaaaaaaaaa....

Model baju tidur

Model berdiri pulak, muka mamai baru bangun tidur
Cara-cara jahit pijama ni aku refer di sini ---> Tutorial
I'm in love with my sewing machine right now!


0 comments on "Mencuba sesuatu yang baru"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal