Thursday 7 June 2012

Fisherprice Newborn To Toddler Rocker

Posted by Hajar Ishak
Hari ni terasa nak cerita pasal Newborn To Toddler Rocker (NBTTR) lepas belek-belek folder gambar irfan and found a few pictures of him with his NBTTR. Since i was pregnant, aku memang teringin nak beli NBTTR ni for my baby, but when the baby was born, aku terlupa pasal NBTTR ni sebab terlalu busy dengan beberapa issues as a new mother. I was lucky, masa dalam pantang, kawan office bagitau yang they have a gift for my baby, which is a bouncer. By that time, aku tak tau lagi yang hadiahnya ada lah NBTTR. Hari pertama masuk keja after 3 months of maternity leave, i was so suprise bila tengok hadiah yang my baby dapat. NBTTR from Fisher Price!!  Sejak dari tu, this NBTTR menjadi tempat lepak Irfan bila umi nak buat keja or bila tengok tv.
3 months old
NBTTR ni jugak aku guna untuk letak irfan masa nak bagi dia makan. Sangat perbagai kegunaan NBTTR ni. Senang nak uruskan irfan waktu makan bila dia duduk diam-diam dalam NBTTR, tapi bila mood dia baik la, bila mood tak baik, kena letak atas riba jugak.
Taking his 1st solid food sambil baring atas NBTTR

Few months after receiving the gift, aku join a blog giveaway contest host by diyanazman.com and we won the third price  - Fisher Price Musical Mobile (worth RM 119.90) . Alhamdulillah, rezeki irfan lagi.
Irfan dan hadiah
Sampai sekarang, Irfan still guna this NBTTR. Terima kasih banyak-banyak buat kawan-kawan pejabat aku yang buat collection dan bagi hadiah ni. Sangat seronok dengan hadiah ni!

Tunggu ummi buat breakfast on sunday morning

Budak setahun tido dalam NBTTR

0 comments on "Fisherprice Newborn To Toddler Rocker"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal