Saturday 3 April 2010

Saturday@Work

Posted by Hajar Ishak
Hari ni sepatutnya diraikan sebagai hujung minggu pertama pada bulan April tapi aku pagi ni bangun dengan harapan yang baru, sebab secara sukarela nak ke office untuk cuba siapkan keja yang melambak dalam PC aku tuh..Pkul 1130 pagi aku berada di office dan pukul 1 tghr aku Lunch @ Mc Donalds sedangkan dekat rumah mak aku masak nasik tomao..owwhhh..sungguh kerugian...dan sekarang pkul 5 petang aku masih di office bersedia untuk pulang tetapi cuaca tidak mengizinkan, hujan sedang mencurah curah di luar dan aku tak ada payung untuk berjalan ke kereta..huhuhuhuhu...aku perlu bersabar sikit, hujan itu rahmat.

0 comments on "Saturday@Work"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal