Wednesday 8 September 2010

Bihun Sup Ekspress

Posted by Hajar Ishak
Hmmmmm..dah lama tak menconteng blog ni..tak ada masa yang sesuai untuk di luangkan khas untuk menconteng blog ni..hari ni? saya sedang berada di opis dan merasa sungguh bosan sebab semua orang dah cuti raya.
Saya? saya belum bercuti..kenapa? sebab kampung halaman saya hanya 30minit dari tempat kerja..saya x perlukan masa yang panjang utk perjalanan menuju ke desa tercinta..kehkehkehkeh..
Tajuk entry ialah bihun sup ekspress, sebab semalam lepas balik kerja, lebih kurang pukul 610 petang saya sampai ke rumah saya di sungai bakap, saya terus mempersiapkan diri untuk masak bihun sup..dah hasilnya, bihun sup sempat di hidang sebelum berbuka! Seronok berbuka dengan suami sebab saya tak berapa pandai masak tapi suami saya selalu menghabiskan lauk pauk yang saya masak..itu tandanya, walaupun tak berapa pandai masak, rasa masakan saya masih boleh di terima anak tekak..hehehe..

0 comments on "Bihun Sup Ekspress"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal