Monday 22 March 2010

Shop till we drop!

Posted by Hajar Ishak
Lagi 3 hari baru gaji tapi aku berbelanja ikut nafsu. Adeh, sangat susah mengawal nafsu berbelanja ni. Tadi aku baru saja beli baju tanpa di rancang. But seriously,baju tu murah! Rugi tak beli!  Kena banyak cari maklumat pasal perancangan kewangan la lepas ni. Kalau tiap-tiap bulan macam ni alamat tak menyimpan la aku. Sejak bertukar bidang ni aku tak dapat nak menyimpan lansung. Sekarang ni aku dah dilanda demam tupperwareAsyik membelek katalog tupperware dan berangan angan nak beli, ada yang dah terbeli pun.Semua nampak cantik semua nampak menarik. Ini serius! Perlu cari bahan bacaan tentang perancangan kewangan!
Ini contoh tupperware yang sangat menarik hati itew!

0 comments on "Shop till we drop!"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal