Monday 30 November 2009

Aidul Adha

Posted by Hajar Ishak
Macam lama dah x jenguk blog ni..x sempat nak bersihkah sawang2 yang ada..hehehe..Hari raya korban yang sangat best.Dapat balik ke kampung mak aku,di Alor Setar.Makan sup daging korban.Alhamdulillah,sedap sangat.Balik Penang, bawa sorg anak buah dan sorg sepupu ke rumah aku katPenang.Petang kemarin,bawak dua orang budak kecik tu melawat pantai kampung nelayan.Aku sendiri pun terkejut tgk pantai tu,dah banyak berubah.Siap ada kedai seafood.Dulu masa aku kecik,kosong ja pantai tu.yang ada just pondok rehat nelayan ja.Sedar x sedar dah dekat 20 tahun aku tinggalkan zaman tadika aku.Zaman tu memang aku hari2 lepak kat tepi pantai tu.Rindu nya kat zaman tu!

2org budak kecik yg seronok ke pantai..

0 comments on "Aidul Adha"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal