Tuesday 25 August 2009

Nikmat Ramadhan

Posted by Hajar Ishak
Bila time bulan puasa..kita lebih bersyukur dgn nikmat yg ALLAH beri.
Lepas berbuka sampai kekenyangan tahap x leh nak jalan,aku slalu terpikir,betapa besarnya nikmat yg ALLAH beri kat aku ni..makan kenyang sampai x larat jalan,ada org kat luar sana yg menahan lapar dahaga setiap hari..so,sepatutnya aku bersyukur,xleh komplen2 pasal duit xda nak shopping..Sbb ALLAH dah bagi nikmat yg banyak kat aku..hehehe..sesi tazkirah jap..

So,hidangan ramadhan tahun ni lebih sederhana sebab x nak membazir,mak aku choose to cook in small amount and variety choices of food.So,makan itu sikit,makan ini sikit.Akhirnya kenyang la.hehehehe..layan pic kat meja makan aku utk berbuka..

Ni lauk untuk dimakan bersama nasi ayam

View meja makan..Today's Special Recipe : Nasi Ayam

0 comments on "Nikmat Ramadhan"

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal