Wednesday 20 May 2009

Petrol Station..

Posted by Hajar Ishak
Hari ni aku kuar umah awal..5 minutes early than usual..hehehe..
I need to stop at petrol station..kena isi minyak..
aku mmg malas sgt nak isi minyak ni..uurrggghh..anyone has the same feeling like me?
slalu berpikir pikir sama ada aku patut teruskan perjalanan ataupun berenti utk isi minyak..
Last week,moto aku abis minyak..kering kontang..hasil dr kemalasan aku nak berenti kat petrol station..pagi2 tu,aku start enjin..tp dia xnak idup..aku beranikan diri..buka penutup tank..menjenguk ke dalam tank..taadaaaa..minyak abis..tak tinggal setitik pun..aku terpaksa naik keta..mengharungi jalan yg jam..
aku mmg xbrapa minat driving..i prefer riding..cepat dan tepat pada masanya..
xyah risau pasal jam..living in penang,kat mana2 pun jalan penuh ngn keta..
lgpun i'm a bad driver,clumsy..boleh membahayakan nyawa org lain..
but,i tried my best to drive carefully..I DO..
for those yg pernah naik keta ngn aku..i'm very sorry for that..i'm increasing ur hearbeat..

0 comments on "Petrol Station.."

Post a Comment

 

My Little Pink Book Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal